Prowadzimy praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców, właścicieli i kadry zarządzającej. Uczymy co warto robić aby sprzedawać więcej, drożej i szybciej
to spotkanie mające na celu umożliwienie sprzedawcom sprawdzenia swojej rozmowy handlowej i podniesienia jej o kilka poziomów w górę. Skierowane jest do osób, które sprzedają aktywnie i lubią to robić lub chcą poznać podstawy sprzedaży wg Zawodowych Sprzedawców.
Szkolenie zawiera elementy diagnozujące:
1. Proces sprzedaży
2. Poziom kompetencji kursanta
W zakresie merytorycznym skupiamy się na elementach:
1. Określania celów
2. Planowania procesu komunikacji z klientem
3.Budowania relacji opartej na zaufaniu
4.Wywierania wpływu i prowadzenia klienta
Działanie wprowadza spójny model prowadzenia komunikacji handlowej i zarządzania procesem sprzedaży sprzedaży porządkując definicje, działania, porządkując dotychczasową wiedzę oraz pokazując rozwiązania usprawniające sprzedaż na każdym z etapów.
Jest to:
1. Podstawa do ustalenia lejka sprzedaży w systemach CRM
2. Doskonały start do rozpoczęcia zarządzania procesem – jego świadomość i wizualna forma
3. narzędzie do analizy poziomu merytorycznego zespołu handlowego lub wdrożenia nowych osób
4. miernik jakości poziomu wdrażania i systemowego podejścia do wiedzy handlowej – co, kto, kiedy po czym – robi
5. okazja do zebrania know-how i doświadczeń np. celem on-boardingu nowych handlowców
Ebook powstał jako odpowiedź na potrzebę prostej i taniej instrukcji ze wskazówkami, jak zorganizować sobie proces doskonalenia sprzedaży za niewielkie pieniądze.
Do publikacji załączamy również pełnowymiarowy model procesu sprzedaży do druku we własnym zakresie, znany z naszych szkoleń – do pracy warsztatowej nad lejkiem i procesem sprzedaży:
SPIS TREŚCI:
Warsztat polecany wszystkim osobom mającym kontakt z klientem, ale na co dzień nie pozyskującym aktywnie klientów. Warsztat wprowadza podstawowe pojęcia związane z procesem sprzedaży i budowania kompetencji handlowych.
Przydatny dla właścicieli zarządzających, osób z obsługi klienta oraz marketingu, aby poznać podstawy tajników handlowego rzemiosła.
Poznaj opinie naszych klientów o współpracy i efektach
Zapoznaj się z darmową wiedzą na temat procesu sprzedaży, budowania zaufania.