
Jak sprzedawać przez Linkedin – budowanie zaufania w sieci i w rozmowie handlowej
Zaufanie do sprzedawcy, konsultanta, wykonawcy czy pracodawcy opiera się na kilku filarach. Jednym z nich jest rozpoczęcie komunikacji.

Mapowanie procesów sprzedaży
Z roku na rok przybywa firm, które zajmują się sprzedażą produktów oraz usług. Wzrasta zapotrzebowanie na personalizację oferty oraz dostosowanie jej do potrzeb klienta. Ze względu na wysokie oczekiwania konsumentów ważne jest, aby proces sprzedaży przebiegał sprawnie i przynosił wymierne korzyści dla przedsiębiorstwa. Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie systemów informatycznych do obsługi klientów […]

Jak budować rapport
Rapport to pojęcie, które przez wiele lat było wykorzystywane głównie w psychologii. Jednak z czasem termin ten wzbudził również zainteresowanie marketingowców, którzy zaczęli stosować założenia rapportu w świecie sprzedaży. Tym bardziej dziwi fakt, że w polskojęzycznym piśmiennictwie nie znajduje się zbyt wiele informacji na temat tego niezwykle interesującego pojęcia. Czym więc jest rapport i jakie […]

Zasady uczenia dzieci – pedagogika a zasady uczenia dorosłych- andragogika
Nadejście nowego roku szkolnego oznacza początek nauki nie tylko dla dzieci, ale również dla wszystkich dorosłych, którzy zamierzają uzupełnić swoje wykształcenie. Wrzesień jest bowiem miesiącem stanowiącym początek rozmaitych szkoleń oraz kursów. Oczywiście program nauczania dorosłych musi zostać sformułowany zupełnie inaczej niż w przypadku dzieci. Różnice między tymi dwoma programami są na tyle duże, że zostały […]