Kurs podstaw i najmniejszych cząstek mających realny wpływ na proces rozmowy handlowej.
Proponujemy podejść do tematu kompetencji miękkich tak jak do biegania, pływania czy spawania. Jest to umiejętność, która ma swoją strukturę i zasady. Jest na rynku wiele publikacji, które mówią o sprzedaży. Niniejszy mini kurs jest pokazaniem – podstaw i najmniejszych cząstek, mających realny wpływ na proces rozmowy handlowej. Na zawarte w niej treści składają się setki lat doświadczeń handlowców, kierowników i właścicieli biznesów w Polsce.
W kursie znajdziesz porady i instrukcje dotyczące elementów rozmowy handlowej decydujących o tym czy:
1. będziemy odebrani przez rozmówcę jako wciskacz czy jako partner,
2. będziemy kontrolować rozmowę handlową poprzez właściwe oddziaływanie pytaniami czy to klient będzie miał kontrolę,
3. zbudujemy zaufanie,
4. odnajdziemy w rozmowie kryteria, które decydują, że klient kupuje i rozwiejemy jego obawy, czy będziemy boksować się z obiekcjami.
Dowiesz się, co decyduje o skuteczności otwarcia rozmowy handlowej, aby móc przejść dalej, czyli:
Ebook powstał jako odpowiedź na potrzebę prostej i taniej instrukcji ze wskazówkami, jak zorganizować sobie proces doskonalenia sprzedaży za niewielkie pieniądze.
Do publikacji załączamy również pełnowymiarowy model procesu sprzedaży do druku we własnym zakresie, znany z naszych szkoleń – do pracy warsztatowej nad lejkiem i procesem sprzedaży:
SPIS TREŚCI:
Poznaj opinie naszych klientów o współpracy i efektach
Zostaw swój numer - oddzwonimy
Zapoznaj się z darmową wiedzą na temat procesu sprzedaży, budowania zaufania.